Alihan Tunçer, yaptığı açıklamada Kahramanmaraş İstiklalspor’da geçirdiği süre boyunca unutulmaz anılar biriktirdiğini belirterek kulübe ve destek veren herkese teşekkür etti
Kahramanmaraş İstiklalspor’da bir oyuncu daha takımdan ayrıldı. Kulübün formasını giyen sözleşmesi sona eren Alihan Tunçer, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla kırmızı-beyazlı ekibe veda etti.
Son iki sezonda Kırmızı Beyazlı formayı giyen geçtiğimiz yıl şampiyonluk yaşayan Alihan Tunçer, yaptığı açıklamada Kahramanmaraş İstiklalspor’da geçirdiği süre boyunca unutulmaz anılar biriktirdiğini belirterek kulübe ve destek veren herkese teşekkür etti.
Tunçer mesajında şu ifadelere yer verdi:

* “Bu arma altında ter döktüğüm, sevinçler yaşadığım, zor günlerde mücadele ettiğim her şey için sonsuz minnettarım.”
* Yönetim, teknik ekip, takım arkadaşları ve kulüp personeline teşekkür ederim.
* Her maçta yanımızda olan büyük taraftarımıza minnettarım.
* İki yıl boyunca yaşanan iyi ve kötü günlerde desteğini esirgemeyen Başkanımız Sn. Ahmet Gaffar Akarca’ya ayrıca teşekkür ediyorum.
* Bu şehir, yaşadığı tüm acılara rağmen ayağa kalkmayı başardı ve daha iyi yerlere geleceğine inanıyorum.
* Belediye Başkanımız Sn. Fırat Görgel’e de spora ve kulübe verdiği destek için teşekkür ederim.
Paylaşımının sonunda Tunçer, “Hakkınızı helal edin” ifadelerini kullanarak veda ederken, “Şimdi veda zamanı…” sözleriyle ayrılığını duyurdu.
