3.Lig 1. Grup’ta mücadele eden Kahramanmaraşspor, 2024-2025 sezonunun 6. hafta mücadelesinde deplasmanda Bursaspor’a karşı Yüzüncü Yıl Atatürk Stadı’nda 3-0 mağlup oldu. Maç sonrasında Kahramanmaraşspor Kulüp Başkanı Yılmaz Terliksiz, marastasporgazetesi.com’a özel açıklamalarda bulundu. Terliksiz, Bursaspor Başkanı Enes Çelik ve yönetimine teşekkür ederek sözlerine başladı: “Öncelikle Bursaspor Başkanı Çelik ve yönetimine teşekkür...