Kahramanmaraşspor Başkanı Fatih Mehmet Ceyhan, yeni sezon hazırlıklarını Batıpark Adem Şahan Stadı’nda sürdürdüklerini belirterek, “Lig ve kupa maçlarımızı Batıpark’ta oynamak istiyoruz” dedi. Sponsorluk desteğini üstlenen Reşit Gümüşer’e teşekkür eden Ceyhan, bir kaleci, orta saha ve sol bek transferiyle kadroyu tamamlamayı planladıklarını açıkladı. “Hep birlikte el ele vererek bu sezon başarılı...